Q-flow – Puhumme modulaarisesti toteutetusta hybridistä kansalaisten asiointipolusta, joka voidaan käynnistää jo kotona, siirtyä videovastaanotolle tai varata varauskalenterista henkilökohtainen käynti sopivaan ajankohtaan. Räätälöity alusta varmistaa saumattoman henkilökohtaisen asioinnin, lyhentää odotusaikoja ja parantaa palveluiden toimitusta. (julkiset laitokset, terveydenhuollon toimijat, pankki, vakuutus, teleoperaattori, kaupan ala).
Käytännössä Q-flow integroituu verkkosivuille ja kalenteriohjelmiin, sekä valittuun videopalveluun. (MS Outlook, Teams, Zoom, Vidyo, Google Meet ym.)
Referensseinä kansainvälisiä toimiojita pankki, vakuutus, teleoperaattorit, terveydenhuolto. Referenssejä näet klikkaat tästä SmartGroup tai Q-nomy.
” Kun saavut tapaamiseen, palvelu ohjaa sisäänkirjautumista. Saat vuoronumeron matkapuhelimeen tai jonotusautomaatista lipun ja arvioidun jonotusajan. Myös asiakaspalvelija saa tiedon saapumisestasi paikalle. Q-flow seuraa tapahtumia koko asiointipolun ajan ja raportoi sen yksityiskohtaisesti, aina kansalaisen uloskirjautumiseen saakka. ”
SmartGroupin kumppani Q-nomy Inc on vuodesta 2002 kehittänyt, myynyt ja toteuttanut ohjelmistoratkaisuja, jotka auttavat organisaatioita parantamaan asiakaskokemusta eri toimipisteissä ja myymälöissä. Q-nomy:n visio on auttaa kohtaamaan asiakaskokemuksen haasteet: enemmän liikevaihtoa, asiakastyytyväisyyttä, parempia asiakaskohtaamisia.