Siirry suoraan sisältöön

Kerää palautetta asiakkailtasi tosiaikaisesti

Kerää palautetta tosiaikaisesti asiakkailtasi

Laajenna ja avaa liiketoiminnan potentiaalia Howazitilla. Mittaa asiakastyytyväisyyttä, hanki reaaliaikaisia näkemyksiä, paranna asiakaskokemusta ja korjaa mahdollinen virhe heti.

Se on paljon enemmän kuin kysely ⇒ Toimi kerätyn palautteen perusteella reaaliajassa

Ole yhteydessä asiakkaisiin heti kohtaamisen jälkeen, tee kysely ja mittaa heidän kokemuksiaan interaktiivisen chatbotin avulla.

Vahvista asiakasuskollisuutta positiivisilla kokemuksilla ja lisää kannattavuutta

Hyödynnä positiivinen kokemus tehdäksesi tyytyväisistä asiakkaista brändilähettiläitä.

Houkuttele tyytyväinen asiakas jakamaan kokemaansa sosiaalisen median kanavissa.

Voita takaisin tyytymättömät asiakkaat – Automaattinen palautteen käsittely

Huomaa huonot kokemukset niiden tapahtuessa. Arvioi niiden vaikutus kyseiseen asiakkaaseen ja toimi välittömästi. Muuta huono kokemus mahdollisuudeksi käynnistämällä korjaavat toimenpiteet, jotka poikkeavat teidän palveluprosessistanne. 

Asiakaspalaute on avainasemassa yrityksen kyvyssä sopeutua, kasvaa ja menestyä nykypäivän asiakaskeskeisillä markkinoilla. Älä pidä sitä pelkkänä rutiinitehtävänä, vaan yhtenä liiketoimintastrategiasi ohjaavista voimista.

Haluamme kertoa asiasta sinulle lisää. 

Täytä yhteystietosi, niin jutellaan!

Etu- ja sukunimesi.
Jätä puhelinnumerosi, niin olemme sinuun yhteydessä.
Sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa.
Kuvaile hieman käyttökohdetta tai tarpeitanne niin saamme paremman kuvan tarpeistanne.
On tärkeää, että emme häiritse sinua silloin kun olet varattuna. Tämän vuoksi onkin hyvä varata hetki, jolloin voimme syventyä tarpeeseenne yhdessä ja rauhassa.
Valitse palvelu, josta olet kiinnostunut