Siirry suoraan sisältöön

Lakean Järvenpään Omaksi-kodit sai digitaalisen porrashuoneen näytön

Järvenpäähän osoitteeseen Pajalantie 23 D on valmistunut 40 Lakean Omaksi-kotia. SmartGroup toimitti kohteeseen informatiivisen porrashuoneen näytön, jossa näkyy asukastietojen ja tiedotteiden lisäksi mm. paikallisjunan aikataulut.

Tilavaraus tai huoltopyyntö porrashuoneessa – Kosketusnäytöllä tai QR koodilla.

SmartGroup porrashuoneen Infonäytön ominaisuus, kun on tarve tilavaraukselle (sauna, pesutupa, kerhohuone tms.). Porrashuoneen näytön yhteydessä on QR-koodi tai se on kosketuskäyttöinen. Koskettamalla näyttöä tai lukemalla koodi matkapuhelimella, aukeaa responsiivinen web sivu, joka ohjaa resurssin varauksessa eteenpäin. Pikavalinnan palveluun voi asettaa myös tietokoneelle tai mobiililaitteelle.

QR koodi voidaan yksilöidä asiakkaan mukaan.

Selainpohjainen (HTML5) SmartSign Online Studio tarjoaa helppokäyttöisen ja tehokkaan ratkaisun digitaaliseen viestintään. Palvelu tukee Suomen kielen lisäksi 19 eri kieltä (mm. suomi, ruotsi, englanti, saksa, venäjä, arabia, hebrea, italia, espanja, kiina, japani, ym.).

SaaS mallisen palvelun kehittäjä on ohjelmistotalo, joka toimii globaalisti kumppaniverkoston kautta. Yrityksellä on myynti ja ohjelmistokehitys on Israelissa, Japanissa, Portugalissa, Ranskassa, Saksassa ja Yhdysvalloissa. Palvelua myydään kumppaniverkoston kautta alueittain OEM palveluna, kuten SmartGroup Suomessa, Skandinaviassa ja Baltian alueella, SmartSign Online Studio tuotemerkki.

Palvelun avulla käyttäjä voi luoda, hallita ja ylläpitää monipuolisia digitaalisia sisältöjä; asukastietoja, tiedotteita, kuvia, videoita, diaesityksiä, RSS-syötteitä, vieritystekstiä, verkkosivuja, Twitter- syötteitä, YouTube videoita, kalenteritoimintoja, IoT rajapintoja (esim. taloautomaatio, isännöinnin ratkaisut kuten Tampur tai Hausvise sekä tilavaraus) ja paljon muuta.

Palvelu tukee myös kosketuskäyttöisiä ratkaisuja, jossa asiakas osallistuu interaktiivisesti erilaisiin Infonäytön tarjoamiin palveluihin kuten kyselyt, varaukset ja ohjeistukset.

Digitaalisen Infonäytön pitää olla helppokäyttöinen. Tästä referenssinä yli 25 000 asiakasta, joillain ketjuasiakkailla käytössä yli 20 000 Infonäyttöjä. Laaja, globaali käyttäjäkunta, kaikilla neljällä eri mantereella, takaa palvelun jatkuvuuden ja sen jatkuvan kehityksen.

Etu- ja sukunimesi.
Jätä puhelinnumerosi, niin olemme sinuun yhteydessä.
Sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa.
Kuvaile hieman käyttökohdetta tai tarpeitanne niin saamme paremman kuvan tarpeistanne.
On tärkeää, että emme häiritse sinua silloin kun olet varattuna. Tämän vuoksi onkin hyvä varata hetki, jolloin voimme syventyä tarpeeseenne yhdessä ja rauhassa.
Valitse palvelu, josta olet kiinnostunut