23.9.2016

Feedbox asiakaspalaute reaaliajassa

Feedbox – tosiaikainen asiakaskokemuksen seuranta

Kerää palaute asiakasvirrasta, analysoi ja tee korjaavia toimenpiteitä – tämä kaikki reaaliajassa

Modulaarisen arkkitehtuurin avulla voit ottaa käyttöön toimintoja vaiheittain joilla keräät ja analysoit asiakaspalautetta. Asiakkailta saatu palaute (data input) kerätään esim. kosketuskäyttöisellä tablet tietokoneella tai web-pohjaisella käyttöliittymällä. Pilvipohjainen palvelu kerää datan josta louhitaan Business Intelligence työkalulla (FB-BI) raportit jotka on aina käytettävissäsi. Myös data voidaan välittää myös muun sovelluksen – se on sinun valintasi.
solu-1

 Hyödyt:

  • Pilvipohjainen palvelu, voit seurata kerättyä dataa toimipaikkakohtaisesti reaaliajassa
  • Palvelun laadun seuranta käyttöön nopeasti ja tehokkaasti valmiin tietopankin avulla
  • Kaikki hälytykset toimitetaan reaaliajassa missä asiakaskokemus alittaa asetetun kynnyksen

 

 Feedbox – kerää tietoa lähes huomaamattomasti

Feedbox päätelaite – kosketuskäyttöisen tablet tietokoneen sijoitat sinne missä asiakkaat ovatconsole

Paras hetki kerätä palautetta on välittömästi asiakaskokemuksen jälkeen. Kosketuskäyttöinen tiedonkeruuta varten oleva laite antaa asiakkaille mahdollisuuden jakaa ajatuksiaan heti paikan päällä vastaamalla nopeasti valmiiksi mietittyihin kysymyksiin. Kysymykset ovat muokattavissa kohteen mukaan hallintapalvelun kautta pilvessä, toimipaikka / alue / ketju / aika -tasolla jne. Tämä mahdollistaa yrityksen johdon sitouttamisen vuoropuheluun paikasta riippumatta asiakkaiden kanssa. Vastaukset välittyy reaaliaikaisesti vastuuhenkilölle ja johdolle, myös hälytykset (!) jolloin voidaan aloittaa välittömästi tarvittavat toimenpiteet.

Web- tai mobiili Kysely – houkuttele asiakas antamaan palautetta, totuuden hetki kun ohjaat heitä aloitussivulta palautekyselyynmobile-sury

Hyödynnä asiakkaan kasvavan web-sovellusten käytön myötä mahdollisuus saada palautetta nopeasti ja helposti, lähes mistä tahansa.  Aloitussivulle pikalinkki kyselyn avulla QR-koodin, URL, hotspot sisäänkirjautumisruudussa jne, ja tarjota asiakkaille kannustin kertoa mielipiteensä.

Feedbox tiedon käsittely (BI) – analysoi, katsele ja muokkaa palautteen dataa, tämän pohjalta voit kehittää käytännöllisempiä toimintoja

Muokkaa palautteen näkymää, missä formaatissa ja kuka tietoa saa käyttöönsä. Asiakaskohtainen Feedbox Index laskee “tiivistelmä” annettujen arvojen pohjalta, yleistä CEM suorituskykyä jota vbusiness-intelligenceoit verrata toimialan suorituskykyyn (industry benchmarks). Lisäksi kehittynyt analyysi antaa välineitä ja käytännöllisiä oivalluksia kuten ennustaa asiakaspalvelun ongelmat perustuen kertyneeseen dataan.

FeedBox Ltd. toimii kaikilla maailman manterilla sen päämarkkinan ollessa Yhdysvalloissa. Asiakkaita on varsin laajasti eri sektoreilta kuten pankki, vakuutus, julkinen terveydenhuolto, valtio, lentoyhtiö, kaupan eri toimialueet ja hotelli ja ravintola toimiala.
 

 

 

Kiva kun tulit sivuillemme. Tutustu palveluihin ja kerro jos voimme olla sinuun yhteydessä palvelun käynnistämiseksi. Piilota tämä ilmoitus