Asiakaspalveluissa on ainutlaatuiset haasteet palveluprosessien virtaviivaistamiseksi ja asiakaskokemusten optimoimiseksi. SmartGroup auttaa kohtaamaan asiakaspalvelun haasteet. Palvelu on joukko ratkaisuja, jotka koskevat myyntiä, asiakaspalvelua ja hallinnon prosesseja.
TERVEYDENHUOLTO
Q-Flow tarjoaa laajan valikoiman työkaluja potilaan hoitopolun hallintaan; saapuvan asiakasvirran käsittelyyn vastaanotossa, sisäisen tiedonkulun prosessien käsittelyyn, kuten laboratoriotulosten diagnoosiin ja maksutapahtumien käsittelyyn. Ratkaisu synkronoi eri työnkulut saumattomasti potilaan hoitopolun kokemuksen seurannan tuottamiseksi. Palvelun tehokas toiminta perustuu mm. optimoidun kalenterin käyttöön. Palvelun ytimessä on interaktiivinen potilaan tunnistus- ja kalenteri, joka hoitaa tapaamisia, varaa resursseja ja huolehtii potilaskeskeisestä vuorovaikutuksesta ja työnkulusta sekä integraatiosta potilastietoihin. Kts. case study Sheba ja lisää tästä.
TELEOPERAATTORIT
Maailmassa teleoperaattorit kamppailee erottuakseen kilpailijoista. Yksilöllinen asiakaskokemus on avain menestykseen. Q-Flow hallitsee myymälän asiakaskohtaamisen jossa älykkäät ratkaisut huomioivat asiakkaiden tarpeet ja odotukset sekä ympäröivän mediakanavan. Q-Flow televiestinnän ratkaisu yhdistää saumattomasti myymälän palveluprosessien hallinnan ja digitaalisen median hallinnan korvaten päällekkäiset tietojärjestelmät, jotka aiemmin edellytettiin vastaavien tehtävien suorittamiseksi. Q-Flow tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelun laatua, se parantaa sen läpäisykykyä. Palvelu antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta sekä parantaa yleisesti asiakastyytyväisyyttä. Kts. case study Telefonica ja lisää tästä.
PANKKI / VAKUUTUS
Tärkeä osa Q-Flow:n ratkaisua on asiakaspalvelun ja tapaamisten hallinta. Asiakaspalvelijat voivat suunnitella päivää etukäteen, sen sijaan, että odottaisivat satunnaisia sisään tulevia asiakkaita. Näin he voivat toimia tehokkaammin ja parantaa yleistä suorituskykyä. Ohjelmisto optimoi asiakastapaamisen hallinnan kaikki osa-alueet, kuten asiakaspalvelijoiden määrän, asiakkaiden ennakkoon tapahtuvan viestinnän, sekä asianmukaisen käsittelyn saapumisen yhteydessä. Palvelu voi sisältää täydellisen asiakashallintapaketin; henkilökohtaista sisältöä suorien viestintäkanavien, kuten SMS, sähköpostin ja painettujen esitysten kautta sekä digitaaliset kanavat, infonäytöt, interaktiiviset kioskit ja infoseinät. Myös kanavien ja prosessitietojen yhdistelmä (esimerkiksi jonotusominaisuudet) takaavat hyvän näkyvyyden ollen lisäpanostus markkinointikampanjoihin. Kts. case study Becu ja lisää tästä.
OPPILAITOKSET
Olipa opiskelija hakemassa hallinnollista tukea tai tietoja eri koulujen tiedekunnista, palvelun tehokkuus on avainasemassa. Q-Flow tarjoaa ratkaisun oppilaitosten tarpeisiin. Opiskelijoiden tietokantojen integroinnin kautta se tuo esille opiskelijapalvelut, lisää tehokkuutta ja täyttää kaikki toiminnalliset vaatimukset ja tavoitteet. Q-Flow tunnistaa opiskelijat sisäänkirjautumisen yhteydessä, hallitsee jonoja, priorisoi ja seuraa odotusaikoja maksimoimalla tehokkuuden. Opiskelijat eivät vietä aikaa pitkissä jonoissa; sen sijaan he saavat saumatonta ja nopeaa palvelua. Infonäytöt voidaan liittää jononhallintajärjestelmän kanssa ohjaamaan opiskelijoita asianmukaiseen palvelupisteeseen ja esittelemään palveluja ja jonon edistystä. Kts. case study Durham Collage ja lisää tästä.
JULKISHALLINTO
Q-Flow tarjoaa henkilökunnalle laajan valikoiman työkaluja asiakasvirran hallintaan, vastaanottoista aina palvelun loppuunsaattamiseen sekä hallinnon -prosesseihin, kuten lomakkeen käsittelyyn, lupapyyntöjen tarkastukseen jne. Nämä eri työnkulut synkronoituvat, jotta saataisiin saumaton asiakaskokemus. Ajanvarauskalenteri moduulissa on runsaasti ominaisuuksilla, jotka helpottavat itsepalvelun ja kirjautumisen nopeasti ja helposti käyttäen toimittajan tai 3 osapuolen kirjautumiskomponentteja. Erilaisten asiakastietojen ja muiden hyödyllisten tietojen, kuten sisäinen navigointiohje ja lomakkeen täyttöohjeet, voidaan lähettää vierailijaille sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen tapaamista. Kts. case study NYC Department of Transportation ja lisää tästä.
ERIKOISKAUPPA
Q-Flow yhdistää saumattomasti myymälän palveluprosessit ja digitaalisen median hallinnan korvaten päällekkäiset tietojärjestelmät, jotka aiemmin edellytettiin vastaavien tehtävien suorittamiseksi. Se parantaa myyntiä, asiakaspalvelun tehokkuutta ja läpäisykykyä sekä antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Asiakaspalvelun ajan varaaminen kaupassa on uutta. Näin myyntihenkilökunta voi suunnitella päivänsä etukäteen, sen sijaan, että odottaisivat satunnaisia sisään tulevia asiakkaita. Palvelu tarjoaa kehittyneen ratkaisun kaupan asiakasvirran hallintaan. Q-Flow ohjaa asiakkaan sopivimman myyjän tai huoltoedustajan luokse asiakasprofiilin perusteella. Asiakkaita voidaan asettaa etusijalle heidän profiilinsa tai klubin jäsenyytensä, kauppasumman tai muun liiketoimintasäännön mukaan. Kts. case study DMV ja lisää tästä.
SmartGroupin kumppani Q-nomy Inc on vuodesta 2002 kehittänyt, myynyt ja toteuttanut ohjelmistoratkaisuja, jotka auttavat organisaatioita parantamaan asiakaskokemusta eri toimipisteissä ja myymälöissä. Q-nomy:n visio on auttaa kohtaamaan asiakaskokemuksen haasteet: enemmän liikevaihtoa, asiakastyytyväisyyttä, parempia asiakaskohtaamisia.
Katso lisää referenssejä tästä.
Kiinnostuitko? Kerro yhteystietosi niin olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana!






