
Howazit - Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
Interaktiivinen chatbot
Asiakkailla on yleensä vähän aikaa ja vielä vähemmän kärsivällisyyttä. Siksi chatbotimme on ytimekäs, osuva, lyhyt, hauska, helppokäyttöinen ja personoitu (henkilökohtaisilla tiedoilla, kielellä, kanavalla, ajoituksella jne.). Mutta chatbotin näkyvin ominaisuus on sen vuorovaikutus, jonka avulla organisaatiot voivat toimia asiakkailta saamansa tiedon perusteella reaaliajassa, sellaisena kuin se tarjotaan. Tämä palvelutaso on auttanut monia Howazit asiakkaita parantamaan asiakkailleen tarjoamaa palvelua välittömästi.
Kattava Omnichannel
Asiakkaasi ovat kaikkialla – Facebookissa, WhatsAppissa, live-chateissa ja monessa muussa – ja jos haluat ottaa heidät mukaan, sinun on myös oltava paikalla. Monikanavatyökalumme yhdistää kaiken asiakasviestinnän eri alustoilla, jolloin organisaatiot voivat hallita koko viestintäaluetta yhdestä keskeisestä paikasta. Ja edut ulottuvat jopa laajemmalle kuin itse kanavat. Omnichannel tarjoaa yksinkertaisen, yhtenäisen näytön, joka helpottaa asiakaskokemusten hallintaa ja antaa yhteyskeskukselle mahdollisuuden järjestää ja priorisoida saapuvaa viestintää, tarjota parempaa palvelua ja lisätä asiakastyytyväisyyttä.
Kutomisoitu hallintapaneeli
Älykäs tiedonvaihto on ratkaisevan tärkeää hyvän viestinnän kannalta, mutta se ei riitä. Jos et analysoi ja ymmärrä asiakkaasi esittämiä mahdollisuuksia ja haasteita, et voi hyödyntää niitä kasvun edistämiseksi. Live-hallintapaneelin avulla voit tarkastella reaaliaikaista tilannekuvaa ja toimia näkemysten mukaan. Yksinkertainen ja intuitiivinen hallintapaneeli käyttää kaavioita ja tietojen visualisointia räätälöityjen raporttien, kanavien, asiakastietojen seurannan, oivallusten ja muiden näyttämiseen.

Miksi SmartGroup
Tehokas ratkaisu
Projektin tavoitteista riippumatta SmartGroup voi tarjota sinulle tehokkaan ja monipuolisen verkoston kumppaneita ja niihin liittyviä palveluita, kuten suunnittelua, projektinhallintaa, koulutusta, asennuspalveluja ja ylläpitoa projektin koko elinkaaren ajan – kaikkialla Suomessa.
Innovatiivinen
Yli 25 vuoden yhdistetty kokemus SaaS palveluista yhdistettynä monipuoliseen kumppaniverkostoon, joka koostuu alan johtavista laitetoimittajista ja maailmanluokan sovelluskehittäjistä.
Rajaton potentiaali
Ohjelmistoratkaisumme ja muut tuotteemme antavat asiakkaillemme mahdollisuuden unelmoida suurista skaalautuvista ja ainutlaatuisista digitaalisista opasteratkaisuista, jotka sopivat lähes mihin tahansa kokoon, muotoon tai kokoonpanoon.
Dynaaminen kokemus
Howazit tarjoaa rikasta, erittäin innovatiivista tapaa käsitellä asiakasta jotka ovat kaikkialla – Facebookissa, WhatsAppissa, live-chateissa ja monessa muussa – ja jos haluat ottaa heidät mukaan, sinun on myös oltava paikalla. Tarjoamamme monikanavatyökalu yhdistää kaiken asiakasviestinnän eri alustoilla, jolloin organisaatiot voivat hallita koko asiakasviestintää yhdestä keskeisestä paikasta.