Howazit - Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

Interaktiivinen chatbot

Asiakkailla on yleensä vähän aikaa ja vielä vähemmän kärsivällisyyttä. Siksi chatbotimme on ytimekäs, osuva, lyhyt, hauska, helppokäyttöinen ja personoitu (henkilökohtaisilla tiedoilla, kielellä, kanavalla, ajoituksella jne.). Mutta chatbotin näkyvin ominaisuus on sen vuorovaikutus, jonka avulla organisaatiot voivat toimia asiakkailta saamansa tiedon perusteella reaaliajassa, sellaisena kuin se tarjotaan. Tämä palvelutaso on auttanut monia Howazit asiakkaita parantamaan asiakkailleen tarjoamaa palvelua välittömästi.

Kattava Omnichannel

Asiakkaasi ovat kaikkialla – Facebookissa, WhatsAppissa, live-chateissa ja monessa muussa – ja jos haluat ottaa heidät mukaan, sinun on myös oltava paikalla. Monikanavatyökalumme yhdistää kaiken asiakasviestinnän eri alustoilla, jolloin organisaatiot voivat hallita koko viestintäaluetta yhdestä keskeisestä paikasta. Ja edut ulottuvat jopa laajemmalle kuin itse kanavat. Omnichannel tarjoaa yksinkertaisen, yhtenäisen näytön, joka helpottaa asiakaskokemusten hallintaa ja antaa yhteyskeskukselle mahdollisuuden järjestää ja priorisoida saapuvaa viestintää,  tarjota parempaa palvelua ja lisätä asiakastyytyväisyyttä.

Kutomisoitu hallintapaneeli

Älykäs tiedonvaihto on ratkaisevan tärkeää hyvän viestinnän kannalta, mutta se ei riitä. Jos et analysoi ja ymmärrä asiakkaasi esittämiä mahdollisuuksia ja haasteita, et voi hyödyntää niitä kasvun edistämiseksi. Live-hallintapaneelin avulla voit tarkastella reaaliaikaista tilannekuvaa ​​ja toimia näkemysten mukaan. Yksinkertainen ja intuitiivinen hallintapaneeli käyttää kaavioita ja tietojen visualisointia räätälöityjen raporttien, kanavien, asiakastietojen seurannan, oivallusten ja muiden näyttämiseen.

packaged goods

 

Miksi SmartGroup

Tehokas ratkaisu

Projektin tavoitteista riippumatta SmartGroup voi tarjota sinulle tehokkaan ja monipuolisen verkoston kumppaneita ja niihin liittyviä palveluita, kuten suunnittelua, projektinhallintaa, koulutusta, asennuspalveluja ja ylläpitoa projektin koko elinkaaren ajan – kaikkialla Suomessa.

Innovatiivinen

Yli 25 vuoden yhdistetty kokemus SaaS palveluista yhdistettynä monipuoliseen kumppaniverkostoon, joka koostuu alan johtavista laitetoimittajista ja maailmanluokan sovelluskehittäjistä.

Rajaton potentiaali

Ohjelmistoratkaisumme ja muut tuotteemme antavat asiakkaillemme mahdollisuuden unelmoida suurista skaalautuvista ja ainutlaatuisista digitaalisista opasteratkaisuista, jotka sopivat lähes mihin tahansa kokoon, muotoon tai kokoonpanoon.

Dynaaminen kokemus

Howazit tarjoaa rikasta, erittäin innovatiivista tapaa käsitellä asiakasta jotka ovat kaikkialla – Facebookissa, WhatsAppissa, live-chateissa ja monessa muussa – ja jos haluat ottaa heidät mukaan, sinun on myös oltava paikalla. Tarjoamamme monikanavatyökalu yhdistää kaiken asiakasviestinnän eri alustoilla, jolloin organisaatiot voivat hallita koko asiakasviestintää yhdestä keskeisestä paikasta.

Asiakkaillasi on paljon sanottavaa.
Oletko valmis kuuntelemaan?

Ota yhteyttä niin jutellaan

Etu- ja sukunimesi.
Jätä puhelinnumerosi, niin olemme sinuun yhteydessä.
Sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa.
Kuvaile hieman käyttökohdetta tai tarpeitanne niin saamme paremman kuvan tarpeistanne.
On tärkeää, että emme häiritse sinua silloin kun olet varattuna. Tämän vuoksi onkin hyvä varata hetki, jolloin voimme syventyä tarpeeseenne yhdessä ja rauhassa.
Valitse palvelu, josta olet kiinnostunut