Siirry suoraan sisältöön

Q-flow ohjaa asiakasvirtoja

Ajanvaraus- ja jononhallintaohjelmisto 

Virtaviivaistaa fyysisiä ja digitaalisia asiakasmatkoja

Asiakaspalvelun haasteena on palvelujen virtualisointi ja asiakaskokemusten optimointi.  Palvelu on joukko ratkaisuja, jotka koskevat asiakaspalvelua, hallinnon prosesseja ja myyntiä. Q-flow etäasiointi lyhentää jonotusaikoja ja parantaa palveluiden toimitusta. Palvelua käyttää laajasti mm. julkishallinto ja terveydenhuollon toimijat.

JULKISHALLINTO

Q-flow tarjoaa henkilökunnalle laajan valikoiman työkaluja asiakasvirran hallintaan, vastaanottoista aina palvelun loppuunsaattamiseen sekä hallinnon -prosesseihin, kuten lomakkeen käsittelyyn, lupapyyntöjen tarkastukseen jne. Nämä eri työnkulut synkronoituvat, jotta saataisiin saumaton asiakaskokemus. Ajanvarauskalenteri moduulissa on runsaasti ominaisuuksilla, jotka helpottavat itsepalvelun ja kirjautumisen nopeasti ja helposti käyttäen toimittajan tai 3 osapuolen kirjautumiskomponentteja. Erilaisten asiakastietojen ja muiden hyödyllisten tietojen, kuten sisäinen navigointiohje ja lomakkeen täyttöohjeet, voidaan lähettää vierailijalle sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen tapaamista. Kts. case study Australian Service NSW (SNSW) ja lisää tästä.

TERVEYDENHUOLTO

Q-flow tarjoaa laajan valikoiman työkaluja potilaan hoitopolun hallintaan. Se on digitaalinen terveyskeskus, jossa asiakkaan oma hoitotarpeen arviointi voi alkaa jo kotisohvalta. Saapuvan asiakasvirran käsittely, ajanvaraus, etävastaanotto, tiedonkulun prosessien käsittely, laboratoriotulokset, diagnoosit ja maksutapahtumat.

Ratkaisu synkronoi eri työnkulut saumattomasti potilaan hoitopolun kokemuksen seurannan tuottamiseksi hoitopolun alusta aina sairaalasta kotiuttamiseen ja kotikuntoutuksen seurantaan. Palvelun tehokas toiminta perustuu mm. optimoidun kalenterin käyttöön. Palvelun ytimessä on interaktiivinen potilaan tunnistus- ja kalenteri, joka hoitaa tapaamisia, varaa resursseja ja huolehtii potilaskeskeisestä vuorovaikutuksesta ja työnkulusta sekä integraatiosta potilastietoihin.  Kts. case study Clalit ja lisää tästä.

Katso video, Q-flow hoitaa potilaan matkaa maailman suurimmassa ensiapusairaalassa.
  • Elokuussa 2023 avattu Clalit ensiapusairaala on maailman suurin. Kolmikerroksinen, 8 000 neliömetrin laitos sijaitsee Tel Avivin Sourasky Medical Centerissä.

TELEOPERAATTORIT

Maailmassa teleoperaattorit kamppailevat erottuakseen kilpailijoista. Yksilöllinen asiakaskokemus on avain menestykseen. Q-flow hallitsee myymälän asiakaskohtaamisen jossa älykkäät ratkaisut huomioivat asiakkaiden tarpeet ja odotukset sekä ympäröivän mediakanavan. Q-flow televiestinnän ratkaisu yhdistää saumattomasti myymälän palveluprosessien hallinnan ja digitaalisen median hallinnan korvaten päällekkäiset tietojärjestelmät, jotka aiemmin edellytettiin vastaavien tehtävien suorittamiseksi. Q-flow tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelun laatua, se parantaa sen läpäisykykyä. Palvelu antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta sekä parantaa yleisesti asiakastyytyväisyyttä. Kts. case study Telefonica ja lisää tästä.

PANKKI / VAKUUTUS

Tärkeä osa Q-flow:n ratkaisua on asiakaspalvelun ja tapaamisten hallinta. Asiakaspalvelijat voivat suunnitella päivää etukäteen, sen sijaan, että odottaisivat satunnaisia sisään tulevia asiakkaita. Näin he voivat toimia tehokkaammin ja parantaa yleistä suorituskykyä. Ohjelmisto optimoi asiakastapaamisen hallinnan kaikki osa-alueet, kuten asiakaspalvelijoiden määrän, asiakkaiden ennakkoon tapahtuvan viestinnän, sekä asianmukaisen käsittelyn saapumisen yhteydessä. Palvelu voi sisältää täydellisen asiakashallintapaketin; henkilökohtaista sisältöä suorien viestintäkanavien, kuten SMS, sähköpostin ja painettujen esitysten kautta sekä digitaaliset kanavat, infonäytöt, interaktiiviset kioskit ja infoseinät. Myös kanavien ja prosessitietojen yhdistelmä (esimerkiksi jonotusominaisuudet) takaavat hyvän näkyvyyden ollen lisäpanostus markkinointikampanjoihin.  Kts. case study Becu ja lisää tästä.

OPPILAITOKSET

Olipa opiskelija hakemassa hallinnollista tukea tai tietoja eri koulujen tiedekunnista, palvelun tehokkuus on avainasemassa. Q-flow tarjoaa ratkaisun oppilaitosten tarpeisiin. Opiskelijoiden tietokantojen integroinnin kautta se tuo esille opiskelijapalvelut, lisää tehokkuutta ja täyttää kaikki toiminnalliset vaatimukset ja tavoitteet. Q-flow tunnistaa opiskelijat sisäänkirjautumisen yhteydessä, hallitsee jonoja, priorisoi ja seuraa odotusaikoja maksimoimalla tehokkuuden.  Opiskelijat eivät vietä aikaa pitkissä jonoissa; sen sijaan he saavat saumatonta ja nopeaa palvelua. Infonäytöt voidaan liittää jononhallintajärjestelmän kanssa ohjaamaan opiskelijoita asianmukaiseen palvelupisteeseen ja esittelemään palveluja ja jonon edistystä. Kts. case study Durham Collage ja lisää tästä.

ERIKOISKAUPPA

Q-flow yhdistää saumattomasti myymälän palveluprosessit ja digitaalisen median hallinnan korvaten päällekkäiset tietojärjestelmät, jotka aiemmin edellytettiin vastaavien tehtävien suorittamiseksi. Se parantaa myyntiä, asiakaspalvelun tehokkuutta ja läpäisykykyä sekä antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Asiakaspalvelun ajan varaaminen kaupassa on uutta. Näin myyntihenkilökunta voi suunnitella päivänsä etukäteen, sen sijaan, että odottaisivat satunnaisia sisään tulevia asiakkaita. Palvelu tarjoaa kehittyneen ratkaisun kaupan asiakasvirran hallintaan. Q-flow ohjaa asiakkaan sopivimman myyjän tai huoltoedustajan luokse asiakasprofiilin perusteella. Asiakkaita voidaan asettaa etusijalle heidän profiilinsa tai klubin jäsenyytensä, kauppasumman tai muun liiketoimintasäännön mukaan. Kts. case study DMV  ja lisää tästä.

SmartGroupin kumppani Q-nomy Inc on vuodesta 2002 kehittänyt, myynyt ja toteuttanut ohjelmistoratkaisuja, jotka auttavat organisaatioita parantamaan asiakaskokemusta eri toimipisteissä ja myymälöissä. Q-nomyn visiona on saada kaikki irti jokaisesta asiakkaan vierailusta: enemmän myyntiä, suurempi asiakastyytyväisyys.

Katso lisää referenssejä tästä.

Kiinnostuitko? Kerro yhteystietosi niin olemme yhteydessä ja jutellaan lisää.

Etu- ja sukunimesi.
Jätä puhelinnumerosi, niin olemme sinuun yhteydessä.
Sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa.
Kuvaile hieman käyttökohdetta tai tarpeitanne niin saamme paremman kuvan tarpeistanne.
On tärkeää, että emme häiritse sinua silloin kun olet varattuna. Tämän vuoksi onkin hyvä varata hetki, jolloin voimme syventyä tarpeeseenne yhdessä ja rauhassa.
Valitse palvelu, josta olet kiinnostunut