SmartGroup on palveluintegraattori jonka juuret ovat Suomessa.

Koronavirukseen altistuneen henkilön mobiili seuranta

Koronavirukseen altistuneen henkilön mobiili seuranta

Koronavirukseen altistuneen henkilön mobiili seuranta

Koronavirukseen altistuneen henkilön mobiili seuranta

Kasvava määrä huolestuneita kansalaisia soittaa 112 hätänumeroon ja terveyskeskusten sekä lääkäriasemien palvelunumeroihin. Puheluista suurin osa tulee henkilöiltä, jotka eivät ole riskiryhmää saatikka vielä altistuneita virukselle. Pelko merkittävästä tartunnan lisääntymisestä pitää myös soittajien dramaattista kasvua yllä. Keskusten on käsiteltävä uusia ja toistuvia puheluita kansalaisilta, jotka soittavat yhä uudelleen tukkien puhelinlinjat todelliselta avun tarvitsijalta.

Koronaviruksen seurannan tavoitteet:

  • Viruksen saaneiden tietojen kerääminen ja tilastointi kyseisestä asiakkaasta.
  • Luodaan todellinen, ajantasainen tilannekuva muutoksista (sairastuneet tai parantuneet) kerättyjen parametrien avulla (kuten maantieteellisen alueen, iän ja painon jne.).
  • Mielenrauhan tuominen asiakkaalle jatkuvan digitaalisen valvonnan ja seurannan avulla.
  • Palvelu vapauttaa hoitotyön resursseja siirtäen asiakkaita digitaaliseen seurantaan.
  • Mobiili apuväline terveydentilan seurantaan.

Howazit – Palvelun edut

  1. Joustavuus Voit muotoilla keskustelun sisältöä helposti ja nopeasti vastaus aktiivisuuden ja käyttäytymisen mukaan.
  2. Korkea vastausprosentti – palvelu on suunniteltu niin, että se saa ihmiset tekemään yhteistyötä ja vastaamaan kyselyyn. Se tukee myös optimointimekanismia, joka mahdollistaa lyhyessä ajassa vastausten merkittävän prosentuaalisen kasvun.
  3. KyselyTietojen kerääminen on rakennettu WhatsApp -vuoropuhelun muodossa, joka muuntuu asiakkaan vastausten mukaan. Tällä tavoin annamme organisaatiolle mahdollisuuden tutkia yli 70 parametria. Tutkimusten mukaan asiakas vastaa keskimäärin 4,3 kysymykseen kerralla.
  4. Palvelun käyttö – palvelun avulla organisaatio voi ohjata jokaista asiakasta määritellyin kriteerein. Esimerkiksi asiakas, joka kuuluu riskiryhmään, voi viitata käyttämiinsä lääkeaineisiin. Asiakkaat, jotka eivät kuulu riskiryhmään tai eivät tiedä olevansa altistuneita virukselle, jatkavat automaattista valvontaa. Tilanteen kehittyessä ohjeet päivittyvät ja hoitohenkilöstö saa tästä tiedon.
  5. Automatisoitu asiakaspalvelu – palvelu sisältää parametrisiin sääntöihin perustuvien tapausten ja vastausten käsittelyn. Tällä tavoin voidaan käsitellä valtaosaa asiakkaista, joita seurataan ja tarvittaessa heidät siirretään aktiivisen hoivan piiriin.

Kokeile palvelua tästä: Koronaviruksen mobili seuranta

Kiinostuitko? Lisätietoja saat kertomalla oheisen linkin takaa löytyvään kaavakkeeseen yhteystietosi LISÄTIETOJA