Viivakaavio nimeltä Asiakaskyselyn tulokset (jakauma 5. kuukausi) paljastaa näkemyksiä neljästä kategoriasta: huono (punainen), melko huono (oranssi), melko hyvä (vihreä) ja hieno (kirkkaan vihreä). SaaS:n digitaaliset trendit osoittavat nousevan 12 kuukauden aikana Fine saavuttaessa korkeimman tason.

Viivakaavio nimeltä Asiakaskyselyn tulokset (jakauma 5. kuukausi) paljastaa näkemyksiä neljästä kategoriasta: huono (punainen), melko huono (oranssi), melko hyvä (vihreä) ja hieno (kirkkaan vihreä). SaaS:n digitaaliset trendit osoittavat nousevan 12 kuukauden aikana Fine saavuttaessa korkeimman tason.

Viivakaavio nimeltä Asiakaskyselyn tulokset (jakauma 5. kuukausi) paljastaa näkemyksiä neljästä kategoriasta: huono (punainen), melko huono (oranssi), melko hyvä (vihreä) ja hieno (kirkkaan vihreä). SaaS:n digitaaliset trendit osoittavat nousevan 12 kuukauden aikana Fine saavuttaessa korkeimman tason.

Viivakaavio nimeltä Asiakaskyselyn tulokset (jakauma 5. kuukausi) paljastaa näkemyksiä neljästä kategoriasta: huono (punainen), melko huono (oranssi), melko hyvä (vihreä) ja hieno (kirkkaan vihreä). SaaS:n digitaaliset trendit osoittavat nousevan 12 kuukauden aikana Fine saavuttaessa korkeimman tason.

Both comments and trackbacks are currently closed.