1.7.2016

Kotikatu – taloyhtiön palvelukanava

Kotikatu lisää asuinalueen vetovoimaisuutta ja yhteisöllisyyttä, se tuo palvelut kotiin

Taloyhtiöissä kiinteistöön liittyvä sähköinen asiointi kuten huoltokutsut, pesutuvan tai saunan varaaminen on tuttua. Myös digitaalinen porrashuoneen näyttö tekee tuloaan vahvistamaan taloyhtiön tiedottamista. Kaikki nämä tuomme taloyhtiön omalle webbisivulle joka toimii samalla palvelujen ns. laskeutumissivuna. 

Kotikatu palvelu tuo lähialueen palvelut kotiin. Siivous tai parturin varaaminen, tai vaikka pizzan tilaaminen ja maksaminen onnistuu helpon käyttöliittymän avulla ja vielä asukkaan omalla äidinkielellä. 

Lähialueen kaupalliset palvelut ovat ryhmitelty sijaintinsa ja palvelun laadun mukaan.

KOTIKATU PALVELU

Kotikatu palvelu lyhyesti:

  • Palvelun käyttäjä valitsee haluamaansa palvelukategorian klikkaamalla.
  • Sijaintisi mukaan tulee näytölle lähinnä olevat palveluntarjoajat ja näiden sijainnit kartalle.
  • Palvelun tarjoaja rekisteröityy käyttäjäksi ja ylläpitää omaa tarjontansa, hintoja, tarjouksia, ajanvarauksia jne.
  • Palvelun käyttäjä saa tietoa lähialueen tarjonnasta, etäisyyttä kyselylle voi käyttäjä säätää itse. 
  • Palautteen antaminen koetusta palvelusta on myös tärkeää.
  • Käyttäjän antama palaute välittyy muille käyttäjille, näin hyvästä kokemuksesta voi kertoa myös muille.
  • Kotikatu on responsiivinen palvelu tarjoten ensiluokkaisen käyttökokemuksen päätelaitteesta riippumatta.

Kotikatu palvelu valvoo ja raportoi

Jotta taloyhtiö voi levollisin mielin jättää kiinteistön huolenpidon alan ammattilaisille, on hyvä varmistaa että asiat hoituvat, valvonta pelaa ja turhat kuluerät pysyvät kurissa.

SmartHome (Älykäs koti) tarjoaa työkalun niin isännöitsijälle kuin asukkaalle seurata, ohjata ja mitata energian kulutusta koko talo/yhteiset tilat/koti. Palveluun kehitetään ominaisuuksia jotka auttavan ikääntyvää henkilöä pärjäämään pitempään omassa kodissaan. Olemme mukana Turvallisuudentunne kotona (TuTunKo) Tekes hankkeessa jota vetää VTT.

Isännöitsijä

Tiesitkö? Hallitus on vastuussa siitä, että osakkaat ja asukkaat saavat taloyhtiössä riittävästi tietoa!

Kotikatu – palvelun kautta tämä kaikki on saatavilla. 

Käyttöönotto voidaan tehdä vaiheittain esimerkiksi ensin digitaalinen porrashuoneen näyttö otetaan käyttöön ja myöhemmin lähialueen palvelut tuodaan kotiin. Kerro yhteystietosi niin sovitaan Kotikatu – palvelun käyttöönotto. Lisätietoa


 

Kiva kun tulit sivuillemme. Tutustu palveluihin ja kerro jos voimme olla sinuun yhteydessä palvelun käynnistämiseksi. Piilota tämä ilmoitus