14.4.2016

Kauppakeskukseen näkyvyyttä

SmartSign Online Studiolla lisäät näkyvyyttä ja parannat asiakaskokemustaKauppakeskukseen näkyvyyttä - SmartSign

Kauppakeskukset ovat laajoja kokonaisuuksia, joissa mainosnäyttöjen avulla on mahdollista parantaa asiakaskokemusta entisestään, saada näkyvyyttä ja uusia tapoja tavoittaa asiakas.

Mainosnäyttöjä voidaan käyttää opastamiseen, jolloin asiakas voi nähdä kartalta reitin haluamaansa liikkeeseen. Mainosnäytöt voidaan myös kytkeä uutta äänitekniikka hyödyntävään paikkasidonnaiseen mainokseen tai lähettää kuponkeja. Kaupalliset ”push”-ilmoitukset voidaan lähettää ohikulkevalle asiakkaalle – SmartSign luo liikkuvan kehotuksen toimia.  

Myös liittymät kiinteistöautomaation ja palovaroituksen järjestelmiin on toteutettavissa, jolloin hälytystilanteessa näytöillä esitetään evakuointiopastus.

Suuret kävijämäärät tekevät kauppakeskuksista hyvän paikan mainostaa yksittäisen liikkeen tai kauppakeskuksen ulkopuolisen yrityksen tuotteita. SmartSign Online Studiolla yksittäinen liike voi kätevästi päivittää omat sisältönsä valituille mainosnäytöille samaan tapaan kuin ulkopuolinen mainosmyyntiyritys laittaa myymänsä mainoksen esille kauppakeskuksen näyttöverkostoon.  Mainosmyynnin avulla voidaan rahoittaa osa investoinnista, näinollen mainosmyyntiratkaisut ovatkin yleensä osa kauppakeskuksen ratkaisua.

LISÄTIETOA