14.4.2016

Kauppakeskukseen näkyvyyttä

SmartSign lisää kauppakeskukseen näkyvyyttä ja parantaa asiakaskokemustaKauppakeskukseen näkyvyyttä - SmartSign

Kauppakeskukset ovat laajoja kokonaisuuksia, joissa mainosnäyttöjen avulla on mahdollista parantaa asiakaskokemusta entisestään, saada näkyvyyttä ja uusia tapoja tavoittaa asiakas.

Mainosnäyttöjä voidaan käyttää opastamiseen, jolloin asiakas voi nähdä kartalta reitin haluamaansa liikkeeseen. Mainosnäytöt voidaan myös kytkeä uutta äänitekniikka hyödyntävään paikkasidonnaiseen mainokseen tai lähettää kuponkeja. Kaupalliset ”push”-ilmoitukset voidaan lähettää ohikulkevalle asiakkaalle – SmartSign luo liikkuvan kehotuksen toimia.  

Myös liittymät kiinteistöautomaation ja palovaroituksen järjestelmiin on toteutettavissa, jolloin hälytystilanteessa näytöillä esitetään evakuointiopastus.

Suuret kävijämäärät tekevät kauppakeskuksista hyvän paikan mainostaa yksittäisen liikkeen tai kauppakeskuksen ulkopuolisen yrityksen tuotteita. SmartSign julkaisueditorilla kauppakeskuksessa toimiva liike voi kätevästi päivittää omat sisältönsä valituille mainosnäytöille samaan tapaan kuin ulkopuolinen mainosmyyntiyritys laittaa myymänsä mainoksen esille kauppakeskuksen näyttöverkostoon.  Mainosmyynnin avulla voidaan rahoittaa osa investoinnista, näinollen mainosmyyntiratkaisut ovatkin yleensä osa kauppakeskuksen ratkaisua.

Tavoita kuluttaja uudella tavalla kauppakeskuksessa

Laite- ja ohjelmistoratkaisujen tueksi löytyy useita tapoja tavoittaa kuluttaja. SmartGroup tuo uuden tavan tavoittaa kuluttaja missä ja milloin tahansa.

Uusi, äänitekniikkaa hyödyntävä palvelu tarjoaa paikkasidonnaisen mainoksen tai lähettää kuponkeja. Kaupalliset ”push-tyyppiset” ilmoitukset voidaan lähettää useilta alustoilta Asiakkaan älypuhelimeen; TV, Radio, PC, kahviautomaatti, marketin mainostaulu vaikka porraskäytävän näytöllä, siellä missä sen käyttö on hyödyksi.

SmartGroup luo liikkuvan ”kehotuksen toimia”.

Use case: Kauppakeskukseen näkyvyyttä

Saat puhelimeesi kauppaketjun viestin asioidessasi ostoskeskuksessa, jossa ketjulla on myymälä:Hei N.N. tänään tarjouksessa…” ”Ostit maaliskuussa M-merkkisen pesurin – kerro mielipiteesi

[katso: ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN MITTAAMINEN, MOBIILIMARKKINOINTI ]

Tilaamaan

Kiva kun tulit sivuillemme. Tutustu palveluihin ja kerro jos voimme olla sinuun yhteydessä palvelun käynnistämiseksi. Piilota tämä ilmoitus