14.4.2016

Hotelliin lisämyyntiä

SmartSign tuo hotelliin lisämyyntiäSmartSign tuo hotelliin lisämyyntiä

Hotellin auloissa ja kokoustiloissa mainosnäytöt ovat kätevä tapa jakaa informaatiota ja tuoda lisämyyntiä. Informatiivisten mainosnäytön avulla asiakas saa tietoa tarjolla olevista palveluista, ei eksy ja löytää oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Myös ketjuuntuneissa hotelleissa on tarve personoitua paikan ja tilaisuuden mukaan, kongressitiloissa kokouskalenterit ovat osa toteutusta.

Helppo liikutella

Mainosnäyttöä kutsutaan usein info-tv nimellä. Näytön liikuteltavuudella on merkitystä, jolloin ratkaisu usein perustuukin pyörillä kulkeviin liikuteltaviin Infonäyttöihin jotka on kytketty langattomasti tietoliikenneverkkoon.

Mainosnäyttöjä käytetään esimerkiksi kokoustilassa tai sen yhteydessä olevassa ravintolassa joka tehokkaasti viestii päivän lounaan tai iltatilaisuuden ohjelmasta. Seminaarien suuret kävijämäärät tekevät tilaisuuksista hyvän paikan mainostaa myös tulevia tapahtumia tai yhteistyökumppanin tuotteita.

SmartSign julkaisueditorilla eri osastot voi kätevästi päivittää omat sisältönsä valituille mainosnäytöille samaan tapaan kuin ulkopuolinen mainosmyyntiyritys voi päivittää mainoksia esille mainosnäytöille.  Mainosmyynnin avulla voidaan rahoittaa osa investoinnista, näinollen mainosmyyntiratkaisut ovatkin yleensä osa ratkaisua.

Tilaamaan

Kiva kun tulit sivuillemme. Tutustu palveluihin ja kerro jos voimme olla sinuun yhteydessä palvelun käynnistämiseksi. Piilota tämä ilmoitus